Toate produsele
Austria
(English)
Belgium
(English)
Croatia
(English)
Cyprus
(English)
Czech Republic
(English)
Denmark
(English)
Estonia
(English)
Finland
(English)
France
(English)
Germany
(Deutsch)
Greece
(English)
Hungary
(English)
Iceland
(English)
Ireland
(English)
Isle Of Man
(English)
Italy
(English)
Latvia
(English)
Lithuania
(English)
Luxembourg
(English)
Malta
(English)
Netherlands
(Nederlands)
Netherlands
(English)
Poland
(English)
Portugal
(English)
Romania
(English)
Slovakia
(English)
Slovenia
(English)
Spain
(English)
Sweden
(Svenska)
Switzerland
(English)
United Kingdom
(English)
Bulgaria
(Bulgarian)
I. OBIECTUL
Art. 1. Aceste condiții generale au scopul de a reglementa relațiile dintre Good Company Ltd, CUI 206761135, cu sediul și adresa conducerii: Bulgaria, orașul Sofia, bld. Novoto Livade, Nr. 2, denumită în continuare FURNIZOR, și clienții, denumiți în continuare UTILIZATOR ȘI/SAU CONSUMATOR, ai platformei de comerț electronic Ohgood.eu, denumită în continuare „Ohgood.eu”.
ІІ. DATELE FURNIZORULUI
Art. 2. Informația ceruta conform prevederilor Legii privind comerțul electronic si ale Legii privind protecția consumatorilor:
1. Denumirea Furnizorului: Good Company Ltd
2. Sediul social și adresa administrativă: Bulgaria, orașul Sofia, bld. Novoto Livade, nr. 2
3. Adresa punctului de lucru și adresa pentru formulare de plângeri de la consumatori: Bulgaria, orașul Sofia, bld. Novoto Livade, nr. 2
4. Date de corespondență: Bulgaria, orașul Sofia, bld. Novoto Livade, nr. 2
5. Înregistrare registrele publice: CUI 206761135
6. Autorități de supraveghere:
(1) Comisia privind Protecția Datelor cu Caracter Personal
Adresă: or. Sofia, str. Prof. Tsvetan Lazarov, nr. 2,
tel: (02) 940 20 46
fax: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Pagină web: www.cpdp.bg
(2) Comisia privind Protecția Datelor cu Caracter Personal
Adresă: 1000 or. Sofia, piața Slaveikov, nr. 4A, etajele 3, 4 și 6,
tel: 02 / 980 25 24
fax: 02 / 988 42 18
linie fierbinte: 0700 111 22
Pagină web: www.kzp.bg
III. CARACTERISTICILE PLATFORMEI
Art. 3. Ohgood.eu este platforma pentru comerț electronic care poate fi accesata la Internet adresa: http://www.ohgood.eu, prin care Utilizatorii pot încheia contracte de vânzare, in vederea livrării produselor oferite de Furnizor pe platforma, incluzând următoarele:
1. Să se înregistreze și să creeze un profil, prin care utilizatorii pot vizualiza magazinului electronic al Furnizorului si pot beneficia de serviciile suplimentare pentru oferirea de informaţii;
2. Utilizatorii pot vedea toate produsele si pot afla care sunt caracteristicile acestora, preturile si condițiile de livrare;
3. Utilizatorii pot încheia cu Furnizorul contracte de vânzare si de livrare a produselor oferite de pe platforma Ohgood.eu.
4. Aceștia pot efectua plățile prin diferite modalități de plata, in legătura cu contractele încheiate, inclusiv prin mijloace electronice de plata implementate de furnizor.
5. Utilizatorii pot obține informaţii despre produsele noi oferite de la Furnizor pe platforma Ohgood.eu;
6. Pe cale electronica, aceștia pot face declarații legate de încheierea sau îndeplinirea contractelor încheiate cu Furnizorul, pe platforma Ohgood, prin intermediul interfeței paginii Ohgood.eu, pe care o pot accesa pe Internet;
7. Utilizatorii vor fi informați despre drepturile ce decurg din lege, in primul rând prin intermediul interfeței platformei Ohgood de pe Internet;
8. Pot să-și exercite dreptul de refuz, dacă este aplicabil, în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor.
Art. 4. Furnizorul din platforma Ohgood organizează livrarea bunurilor și garantează drepturile Utilizatorilor, prevăzute de lege în cadrul bunei-credințe, criteriile și condițiile adoptate în practica, dreptul consumatorului sau dreptul comercial.
Art. 5. (1) Utilizatorii încheie cu Furnizor de pe platforma Ohgood.eu un contract de cumpărare-vânzare de bunuri la adresa http://www.Ohgood.eu. Contractul se încheie în limba bulgară și se păstrează în baza de date a Furnizorului în platformă.
(2) În virtutea contractului de vânzare-cumpărare de bunuri, încheiat cu Utilizatorii, furnizorul de pe platforma Ohgood.eu se angajează să organizeze livrarea și transferul de proprietate Utilizatorului asupra produselor, selectate de acesta prin interfața platformei. Utilizatorii au dreptul să corecteze greșelile la introducerea informațiilor, nu mai târziu de la formularea declarației de încheiere a contractului cu Furnizorul pe platforma Ohgood.eu
(3) Utilizatorii vor plăti Furnizorului platformei Ohgood.eu prețul produselor livrate, respectând condițiile prezentate pe pagina magazinului Ohgood.eu, precum si prezentele condiții generale. Cuantumul sumei de plata corespunde prețului anunțat de Furnizor pe platforma Ohgood.eu. În cazul unei erori tehnice în preț, Furnizorul informează imediat Utilizatorul despre prețul corect al produsului și are dreptul de a refuza o comandă plasată din cauza scrierii incorecte a prețului real al acestuia.
Art. 6. (1) Utilizatorul si Furnizorul din platforma Ohgood.eu convin ca toate declarațiile/notificările făcute intre ei in legătura cu încheierea si îndeplinirea contractului de vânzare, pot fi făcute pe cale electronica, prin mesaje electronice in sensul Legii privind documentele electronice si semnătura electronica si conform prevederilor art.11 din Legea comerțului electronic.
(2) Se presupune de asemenea, ca declarațiile electronice transmise de Utilizatori pe site, sunt făcute de către persoanele menţionate in datele furnizate de către Utilizator, in vederea înregistrării acestora, daca Utilizatorul a introdus numele respectiv si parola de acces.
IV. ÎNREGISTRAREA IN VEDEREA UTILIZĂRII Ohgood.eu
Art. 7. (1) Ca sa utilizeze Ohgood.eu pentru încheierea contractelor de vânzare de bunuri, Utilizatorul va introduce numele si parola de acces la distanta, alese de el sau se va legitima prin profilul său de Facebook sau Google, prin care se considera ca a acceptat termenii si condițiile generale. Acceptarea acestor termeni și condiții generale se realizează la finalizarea fiecărei comenzi de către Utilizator.
(2) Numele si parola de acces la distanta vor fi alese de către Utilizator, prin înregistrarea on-line pe site-ul Furnizorului din platforma Ohgood.eu, urmărind procedura indicata de el. Utilizatorii au posibilitatea de a plasa comenzi pentru livrarea mărfurilor și un profil de pe rețelele de socializare Facebook și Google.
(3) Prin înscrierea datelor sale în coșul de cumpărător și după ce apasă butonul „Finalizează comanda“, Utilizatorul declara ca cunoaște condițiile generale, ca este de acord cu acestea si se obliga, in mod necondiționat, sa le respecte.
(4) Furnizorul confirmă comanda efectuată de Utilizator prin e-mail. Va fi creat un cont al Utilizatorului si intre el si Furnizorul apar relații contractuale.
(5) La înregistrarea sau plasarea unei comenzi, Utilizatorul se obligă să furnizeze date corecte și la zi. Utilizatorul se obligă să actualizeze prompt datele specificate în înregistrarea sau comanda sa în cazul unei modificări.
V. PAȘII TEHNICI NECESARI PENTRU ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE
Art. 8. (1) Prin intermediul interfeței paginii Furnizorului din platforma Ohgood.eu, Utilizatorii încheie contracte de vânzare-cumpărare a produselor oferite de furnizorii din platforma Ohgood.eu.
(2) În cazul comenzii de bunuri fără înregistrare de către Utilizator, acesta din urmă acceptă acești termeni și condiții generale în momentul finalizării comenzii.
Art. 9. Utilizatorii vor încheia contractul de vânzare cu Furnizorul în platforma Ohgood.eu, conform procedurii prezentate mai jos:
(1) Accesarea sistemului de efectuare a comenzilor in platforma Ohgood.eu..
(2) Selectarea unuia sau mai multor bunuri oferite de Furnizor pe platforma Ohgood.eu și adăugarea acestora la o listă de bunuri pentru cumpărare.
(3) Furnizarea datelor necesare pentru identificarea Utilizatorului ca parte la contract.
(4) Se vor înscrie datele pentru efectuarea livrării;
(5) Apoi urmează alegerea momentului si modului de plata a prețului.
(6) Confirmarea comenzii;
VI. CONȚINUTUL CONTRACTULUI
Art. 10. (1) Furnizorul si Utilizatorii vor încheia contracte separate de vânzare a produselor, indiferent de faptul ca au fost selectate printr-un singur mesaj electronic, de pe aceeași lista de cumpărături.
(2) Furnizorul poate organiza împreună și concomitent livrarea mărfurilor comandate cu contractele separate de vânzare.
(3) Drepturile utilizatorilor în legătură cu bunurile livrate, pe care le respectă separat pentru fiecare contract general de furnizare. Notificarea nerespectării în legătură cu livrarea mărfurilor nu declanșează și nu are efect asupra relației dintre contractele de cumpărare-furnizare a bunurilor. În cazul în care Utilizatorul are statutul de consumator conform Legii cu privire la protecția consumatorilor, respectarea dreptului de refuz din contractul de furnizare generală Interdicția articolului specificat nu afectează contractul de furnizare angro. a articolelor livrate consumatorului. Utilizatorii beneficiază de o garanție legala de conformitate a bunurilor cu contractul de vânzare..
(4) În cazul livrării de bunuri care sunt livrate ca articol promoțional împreună cu alte bunuri dintr-un set, se aplică regulile de livrare și returnare a setului respectiv, așa cum sunt anunțate în profilul produsului din magazinul electronic, cu prioritate.
Art. 11. Atunci când își exercită drepturile prevăzute în contractul de vânzare, utilizatorul este obligat să indice cu precizie și fără echivoc contractul și bunurile pentru care exercită drepturile.
Art. 12. (1) Utilizatorul poate plăti prețul tuturor contractelor deodată când face comanda sau in momentul livrării produselor.
(2) În ceea ce privește bunurile care sunt furnizate în mod promoțional împreună cu alte bunuri dintr-un set, prețul pentru set se aplică numai în întregime și este inseparabil pentru bunurile individuale din set.
(3) În cazul în care Furnizorul acceptă returnarea unui produs dintr-un set conform alin. 2, Utilizatorul are dreptul de a i se rambursa o sumă pentru bunurile returnate din set, care este proporțională cu raportul dintre prețurile bunurilor din set din magazinul electronic al Furnizorului atunci când acestea nu sunt oferite în set cu fiecare alte.
VII. CLAUZE SPECIALE APLICABILE PERSOANELOR CUANTIFICATE CA CONSUMATORI ÎN SENSUL LEGII DE PROTECȚIA CONSUMATORILOR ȘI A LEGII PRIVIND FURNIZAREA CONȚINUTULUI DIGITAL ȘI SERVICIILOR DIGITALE ȘI PRIVIND VÂNZAREA DE BUNURI
Art. 13. (1) Regulile prevăzute in titlul VII din Condițiile generale, se vor aplica numai fata de Utilizatorii, cu privire la care, in baza datelor menţionate in legătura cu încheierea contractului de vânzare sau in momentul înregistrării la Ohgood.eu, se poate face concluzia ca sunt consumatori in sensul Legii privind protecția consumatorilor, Legii comerțului electronic si/sau Directivei 2011/83/CЕ a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011.
Art. 14. Art. 14.(1) Caracteristicile principale ale produselor oferite de Furnizor în platforma Ohgood.eu, sunt descrise in profilul fiecărui produs in parte, creat pe site-ul Ohgood.eu.
(2) Prețul produselor, in care sunt incluse toate impozitele si taxele, se determina de către Furnizorul în platforma Ohgood.eu in profilul fiecărui produs in parte, creat in platforma Ohgood.eu;
(3) Valoarea cheltuielilor de transport sau curierat, care nu sunt incluse in prețul produselor, se determina de către Furnizorul în platforma Ohgood.eu si se aduce la cunoștința Utilizatorilor in momentul alegerii produselor pentru care urmează a se încheia contractul de vânzare, și înainte de finalizarea comenzii;
În cazul neprimirii de către Utilizator a bunurilor expediate de mai multe ori, Furnizorul își rezervă dreptul de a:
- percepe costurile de transport pentru Utilizator cu fiecare comandă ulterioară;
- să nu acorde dreptul de a refuza bunurile cumpărate pentru o perioadă mai mare de 14 zile;
- sa nu ofere cadouri la următoarele comenzi ale Utilizatorului;
- să refuze „Protecția prețului” în cazul în care Utilizatorul o invocă.
(4) Modurile de plata, de livrare si de realizare a contractului, sunt reglementate in prezentele condiții generale si in informația pusa la dispoziția Utilizatorului, prin mecanismele de pe platforma Ohgood.eu.
(5) Informația pusa la dispoziția Utilizatorilor, prevăzută in acest articol, va fi actuala in momentul vizualizării acesteia pe platforma BOBOZANDER.com a Furnizorului, si poate fi accesata înaintea încheieri contractului de vânzare.
(6) Utilizatorii sunt de acord ca toate informațiile cerute de Legea privind protecția consumatorilor și Legea privind furnizarea de conținut digital și servicii digitale și vânzarea de bunuri pot fi furnizate prin interfața platformei Ohgood.eu sau prin e-mail.
Art. 15. (1) Utilizatorul consimte ca Furnizorii în platforma Ohgood.eu are dreptul sa accepte plăti in avans pentru contractele de vânzare încheiate cu acesta si pentru livrarea produselor.
(2) Utilizatorul este cel care decide singur daca va plăti Furnizor în platforma Ohgood.eu prețul produselor înaintea livrării acestora sau in momentul livrării.
(3) In cazul in care valoarea comenzii făcute de Utilizator este de 10 000 BGN sau depășește aceasta suma, plata se va efectua numai prin transfer bancar sau prin vărsarea sumei in contul de decontare al Furnizorului.
Art. 16. (1) Consumatorul are dreptul, fără să datoreze compensație sau sancțiune și fără motiv, sa anuleze contractul încheiat în termen de 30 de zile de la data primirii mărfurilor de la Furnizor prin formularul unic de retragere din contractul, disponibil pe site-ul furnizorului pe platforma Ohgood, la adresa ohgood.eu/pages/terms-and-conditions și în Anexa Nr. 1 la aceste Condiții generale, sau prin modulul dedicat de pe site-ul Furnizorului. Informații privind exercitarea dreptului de retragere sunt disponibile la ohgood.eu/pages/terms-and-conditions și în Anexa nr. 2 la acestea condiții generale.
(2) Dreptul la refuz, prevăzut in alin. 1, nu se aplica in următoarele cazuri:
(3) In cazul in care Furnizorul în platforma Ohgood.eu nu si-a îndeplinit obligația de a oferi informația prevăzută in Legea privind protecția consumatorului, Utilizatorul are dreptul sa renunțe la contractul încheiat, intr-un termen de un an și 14 zile care începe sa curgă de la data primirii produsului. (3) În cazul în care informațiile sunt furnizate consumatorului în termenul de retragere, acesta începe să curgă de la data furnizării informațiilor. Utilizatorul are dreptul de a depune o declarație de retragere în temeiul acestui articol direct la Furnizor prin intermediul formularului unic de retragere din contract, disponibil pe site-ul Furnizorului pe platforma Ohgood.eu la adresa Anexa nr. 1 la aceste Condiții generale.
(4) În când Utilizatorul și-a exercitat dreptul de a se retrage din contract la distanță sau din contract în afara spațiilor comerciale, Furnizorul va restitui toate sumele primite de la utilizator fără întârzieri nejustificate și în cel mult 14 zile de la data la care a fost notificat decizia consumatorului de a se retrage din contract și în cazul în care acesta a primit deja înapoi bunurile care fac obiectul contractului. Furnizorul rambursează sumele primite prin virament bancar, cu excepția cazului în care consumatorul și-a exprimat acordul expres de a utiliza un alt mijloc de plată, iar această sentință se aplică în cazul în care dreptul de retragere este exercitat în termen de 14 zile de la primirea bunurilor și a bunurilor. este trimis înapoi Furnizorului în această perioadă de 14 zile. În cazul în care dreptul de retragere se exercită după cea de-a 14-a zi de la primirea mărfurilor și/sau bunurile sunt trimise înapoi Furnizorului după a 14-a zi de la primire de către Utilizator, până în a 30-a zi de la primire, bunurile plătite pentru sumele sunt rambursate doar sub forma unui credit în profilul personal al Utilizatorului de pe site-ul Furnizorului sau prin emiterea unui voucher pe numele Utilizatorului. În cazul în care utilizatorul dorește să i se ramburseze sumele la anularea Contractului exercitat în termen de 14 zile de la primirea mărfii prin mandat poștal/transfer de bani, taxa de serviciu percepută de curierul/operatorul poștal respectiv este în contul utilizator și este determinată de curierul/operatorul poștal. Furnizorul nu poate influența această taxă, nu o determină și nu beneficiază în niciun fel de aceasta.
(5) La exercitarea dreptului de refuz, costurile de returnare a bunurilor livrate sunt în sarcina consumatorului în temeiul art. 55, alin. 2 din Legea privind protecția consumatorului. Furnizorul nu este obligat să ramburseze și costurile suplimentare pentru livrarea inițială a bunurilor atunci când consumatorul a ales în mod expres un alt mod de livrare a bunurilor decât livrarea standard gratuită oferită de Furnizor.
(6) Utilizatorul se obliga sa păstreze produsele livrate de Furnizor, calitatea si siguranța acestora in perioada in care curge termenul prevăzut la alin. 1.
(7) Utilizatorul își poate exercita dreptul de a se retrage din contractul cu Furnizorul făcând o declarație scrisă către Furnizor prin intermediul formularului standard de retragere a contractului disponibil la ohgood.eu/pages/terms-and-conditions pe platforma Ohgood.eu în Anexa nr. 1 la acești termeni și condiții generale sau prin modulul dedicat de pe site-ul Furnizorului.
(8) Atunci când furnizorul de pe platforma Ohgood.eu nu s-a oferit să ridice el însuși bunurile, acesta poate reține plata sumelor către consumator până când acesta primește bunul sau până când consumatorul face dovada că a trimis bunurile înapoi, în funcție de care dintre cele două s-a întâmplat mai devreme.
(9) În cazul livrării de bunuri care sunt livrate împreună cu alte bunuri într-un set (așa-numitele bunuri pachet), atunci când își exercită dreptul de refuz al Utilizatorului în temeiul prezentului articol și al cerințelor Legii privind protecția consumatorului, Utilizatorul trebuie să returneze setul complet așa cum a fost primit și în formă comercială. În cazul în care unele dintre bunurile care fac parte din pachetul de produse nu sunt supuse returnării conform reglementărilor, Utilizatorul este de acord că întregul pachet de produse nu poate fi returnat.
(10) Indiferent de ipotezele de mai sus, Utilizatorul se obligă să returneze bunurile în aspect prezentabil. Aspect prezentabil înseamnă un aspect care permite vânzarea ulterioară a mărfurilor ca noi. Dezambalarea mărfurilor nu trebuie să fi dus la o încălcare evidentă a aspectului prezentabil al mărfurilor. În cazul unui aspect prezentabil deteriorat al mărfurilor, Furnizorul are dreptul, la discreția sa, de a refuza acceptarea unei retrageri din contract sau de a percepe Utilizatorului costurile de refacere a bunurilor într-un aspect comercial. Potrivit art. 55, alin. 4 din EIP, Utilizatorul este responsabil pentru valoarea redusă a bunurilor cauzată de testarea acestora altfel decât ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare a acestora.
(11) În cazul exercitării dreptului de retragere în temeiul prezentului articol, se consideră că Utilizatorul și-a exercitat și dreptul de retragere în legătură cu conținutul bonus aparținând bunurilor.
(12) La returnarea produsului, Utilizatorul se obligă să-l returneze împreună cu setul complet primit, precum și toate documentele însoțitoare - chitanță de numerar, factură, proces verbal de primire-predare, card de garanție (dacă acestea au fost emise).
(13) La returnarea produsului, Utilizatorul se obliga sa returneze toate cadourile primite împreuna cu bunurile comandate, in cazul in care acestea au fost trimise de către Furnizor.
(14) În cazul unei achiziții efectuate de o persoană juridică, se aplică prevederile Legii obligațiilor și contractelor, care derogă de la prezentele Condiții generale.
VIII. EXECUTAREA CONTRACTULUI
Art. 17. (1) Termenul de livrare a produsului se determina pentru fiecare produs in parte, in momentul încheierii contractului cu utilizatorul, prin intermediul site-ului furnizorului in platforma Ohgood.eu. Pentru fiecare produs specific, Utilizatorul este notificat imediat înainte de finalizarea comenzii pe platforma Ohgood.eu aproximativ câte zile va dura pentru livrarea acestuia. Zilele necesare pentru livrare indicate pe platforma Ohgood.eu sunt orientative, iar Furnizorul nu le garantează, dar garantează ca va face tot posibilul pentru a livra marfa in zilele specificate.
(2) În cazul în care Utilizatorul și Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu nu au stabilit un termen de livrare, termenul de livrare a mărfurilor este de 30 de zile calendaristice, începând cu data următoare trimiterii comenzii utilizatorului către Furnizor. prin site-ul Furnizorului de pe platforma Ohgood.eu.
(3) In cazul in care Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu nu poate îndeplini contractul deoarece nu deține marfa comandata, este obligat sa anunțe utilizatorul si sa restituie sumele plătite de acesta. În aceste cazuri, Furnizorul nu poate fi făcut responsabil în măsura în care a notificat Utilizatorul cu privire la cantitățile epuizate.
(4) Furnizorul poate refuza procesarea comenzii atunci când există îndoieli rezonabile că comanda este neautentică, inclusiv că aceasta nu provine de la Utilizatorul descris în aceasta sau atunci când produsul solicitat împreună cu comandă este temporar indisponibil din cauza epuizării cantități sau alte motive tehnice, caz în care Furnizorul anunță Utilizatorul prin e-mail sau telefon și rambursează sumele plătite de acesta. De asemenea, furnizorul poate refuza procesarea unei comenzi atunci când numărul sau volumul articolelor comandate depășește consumul lor obișnuit de către un client-consumator în sensul EIP și există motive să creadă că comanda este făcută în scopul revânzării și nu intră în sfera unei achiziții din partea consumatorului.
(5) În cazul datelor inexacte furnizate de către Utilizator, privind adresa de livrare și numărul de telefon sau absența Utilizatorului la adresă, precum și în cazul imposibilității livrării bunurilor din motive independente de voința Furnizorului, bunurile sunt returnate și rămân în depozitele Furnizorului. În acest caz, bunurile nu sunt păstrate pentru Utilizator, decât dacă sunt plătite în avans. În cazul bunurilor preplătite, acestea se păstrează într-un termen de 15 zile de la returnarea acesteia, iar după expirarea acestui termen și în cazul în care Utilizatorul nu o solicită Furnizorului, Furnizorul va returna plata primită, cu excepția sumei cheltuite pentru livrare și depozitare. În cazul datelor inexacte sau greșite furnizate de către Utilizator pentru adresa de livrare, caz în care mărfurile sunt trimise la o adresă greșită, costurile serviciului de curierat pentru redirecționarea expedierii sunt în sarcina Utilizatorului.
(6) În cazul în care bunurile nu sunt livrate Utilizatorului în perioada de livrare specificată, Utilizatorului nu se datorează nicio compensație. Motivele care ar întârzia livrarea peste zilele indicate pe platforma Ohgood.eu sunt: solicitarea și numărul de comenzi pentru perioada peste medie și peste obișnuit pentru Furnizor; vina firmei de curierat precum organizarea intempestivă a curierului, volumul excesiv de muncă al curierului, probleme tehnice și informaționale imprevizibile cu curierul sau condițiile meteorologice care îl împiedică pe curier; probleme tehnice imprevizibile în sistemele Furnizorului; defecte ale furnizorilor Furnizorului, de la care acesta din urma furnizează produsul; condiții meteorologice nefavorabile etc. circumstanțe de forța majora care ar împiedica activitatea organizatorica normala a Furnizorului.
(7) În toate cazurile, Furnizorul garantează și se obligă să livreze bunurile către Utilizator cu cel mult 15 zile lucrătoare mai târziu decât zilele aproximative de livrare indicate pe platforma Ohgood.eu.
Art. 18. Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu se obligă să respecte toate cerințele stabilite în legislația bulgară privind etichetarea, publicitatea și vânzarea suplimentelor nutritive.
Art. 19. Furnizorul informează Utilizatorul despre costurile de transport și curier imediat înainte de finalizarea comenzii, iar costul de livrare poate varia în funcție de produsul, metoda și adresa de livrare selectate de Utilizator. În cazul transmiterii suplimentare a unei comenzi deja solicitate de către Utilizator sau în cazul necesității de a vizita din nou adresa solicitată, Utilizatorul va plăti prețul livrării în sume determinate conform tarifului curierului respectiv. Condițiile pentru livrarea gratuită, dacă există, nu se aplică în cazul în care Utilizatorul solicită o vizită la o adresă la o oră sau interval al zilei specificat de acesta.
Art. 20. (1) Utilizatorul trebuie să inspecteze mărfurile în momentul livrării și predării de către curier și dacă nu îndeplinește cerințele sau prezintă rupturi și defecte vizibile, să refuze să o accepte de la curier și să notifice imediat Furnizorul pe platforma Ohgood.eu.
(2) In cazul in care Utilizatorul nu refuza marfa de la curier si nu anunța Furnizorul pe platforma Ohgood.eu conform alin. 1, bunurile se consideră a fi omologate ca fiind conforme cu cerințele, cu excepția viciilor ascunse.
(3) În cazul în care, la livrarea bunurilor, Utilizatorul dorește să le refuze și să nu le accepte, costurile transportului în ambele sensuri sunt pe cheltuiala sa.
Art. 21. Furnizorul asigură serviciul necesar pentru bunuri în conformitate cu prevederile Secțiunii XIII. RECLAMAȚII
Art. 22. Pentru cazurile nereglementate în această secțiune se aplică regulile de vânzare comercială definite în Legea comercială, Legea protecției consumatorilor și Legea privind furnizarea de conținut digital și servicii digitale și privind vânzarea de bunuri.
IX. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Art. 23. (1) Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu ia măsuri pentru a proteja datele personale ale Utilizatorului în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
(2) Din motive de securitate a datelor personale ale Utilizatorilor, Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu va trimite datele numai la adresa de e-mail care a fost specificata de Utilizatori in momentul înregistrării.
(3) Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu are dreptul de a stoca date în dispozitivul final de comunicare al Utilizatorului, cu excepția cazului în care acesta din urmă își exprimă în mod expres dezacordul față de aceasta.
(4) Utilizatorul sau Consumatorul sunt de acord că Furnizorul platformei Ohgood.eu are dreptul de a trimite în orice moment mesaje electronice Utilizatorului sau Utilizatorului, inclusiv un buletin informativ sau oferte de cumpărare de bunuri, atâta timp cât Utilizatorul sau Utilizatorul este înregistrat în magazinul electronic al Furnizorului de pe platforma Ohgood.eu.
(5) Utilizatorul sau Utilizatorul este de acord că Furnizorul platformei Ohgood.eu are dreptul de a colecta, stoca și prelucra date privind comportamentul Utilizatorului sau Utilizatorului atunci când utilizează magazinul electronic al Furnizorului pe platforma Ohgood.eu.
(6) În niciun moment Furnizorul nu reține date privind cardul(ele) de credit și/sau debit utilizat(e) de Utilizator la achiziționarea de bunuri de pe platforma Ohgood.eu. Utilizatorul are opțiunea de a salva datele cardului/cardurilor de credit și/sau debit utilizate de acesta la achiziționarea de bunuri de pe platforma Ohgood.eu, deoarece datele pentru aceste carduri/carduri de credit și/sau debit nu sunt stocate la Furnizor, dar se păstrează numai în sistemul instituției bancare care a emis cardul de proces. Atunci când salvează un card/carduri de credit și/sau de debit, Utilizatorul trebuie să folosească un cod 3D atunci când intenționează să folosească din nou cardul salvat în scopul efectuării unei achiziții de pe platforma Ohgood.eu.
Art. 24. (1) În orice moment, Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu are dreptul de a cere Utilizatorului să se identifice și să certifice autenticitatea fiecăreia dintre circumstanțele și datele personale anunțate în timpul înregistrării.
(2) În cazul în care din orice motiv Utilizatorul și-a uitat sau și-a pierdut numele de utilizator și parola, Furnizorul platformei Ohgood.eu are dreptul de a aplica „Procedura pentru nume de utilizator și parole pierdute sau uitate”, disponibilă la adresa: https://ohgood.eu/account/login
(3) În cazul unor deficiențe privind protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal ale Utilizatorului, o descriere detaliată este disponibilă în Politica de confidențialitate a site-ului Ohgood.eu aflat la https://ohgood.eu/pages/privacy-policy
X. MODIFICAREA SI ACCESUL LA CONDIȚIILE GENERALE
Art. 25. (1) Aceste condiții generale pot fi modificate de către Furnizorul platformei Ohgood.eu, iar data ultimei revizuiri a acestora este consemnată la art. 38 din acești Termeni și Condiții Generale.
(2) Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu și Utilizatorul sunt de acord că orice adăugare și modificare la acești termeni și condiții generale va avea efect asupra Utilizatorului în unul dintre următoarele cazuri:
A) după publicarea acestora pe site-ul Furnizorului pe platforma Ohgood.eu și dacă Utilizatorul, care a acceptat deja revizuirea anterioară, nu declară în termen de 14 zile de la publicarea lor că le respinge;
B) cu acceptarea lor explicită de către Utilizator prin profilul său de pe site-ul Furnizorului de pe platforma Ohgood.eu.
Art. 26. Furnizorul publică acești termeni și condiții generale pe Ohgood.eu împreună cu toate completările și modificările aduse acestora.
XI. ÎNCETARE
Art. 27. Acești termeni și condiții generale și contractul Utilizatorului cu Furnizorul pe platforma Ohgood.eu se reziliază în următoarele cazuri:
• in caz de imposibilitate obiectiva a uneia dintre cele doua părți contractante sa-si îndeplinească obligațiile asumate;
• in baza acordului amiabil făcut in scris intre cele doua parți;
• in caz de imposibilitate obiectiva a uneia dintre cele doua parți contractante sa-si îndeplinească obligațiile asumate;
• in caz de confiscare sau oprire a echipamentului de către autoritățile competente de stat;
• în cazul ștergerii înregistrării Utilizatorului pe platforma Ohgood.eu. In cazul acesta, contractele de vânzare încheiate, care însă nu au fost îndeplinite, vor rămâne in vigoare si urmează sa fie îndeplinite;
Art. 28. Furnizorul are dreptul la discreția sa, fără a anunța și fără a plăti despăgubiri, să rezilieze unilateral contractul, în cazul în care constată că Utilizatorul folosește platforma Ohgood.eu cu încălcarea acestor condiții generale, a legislației Republicii Bulgaria. , norme morale general acceptate sau reguli și practici general acceptate în comerțul electronic.
XII. RESPONSABILITATE
Art. 29. Utilizatorul se obligă să despăgubească și să țină de răspundere furnizorii de pe platforma Ohgood.eu și Furnizorul de pretenții legale și alte pretenții ale terților (fie justificate sau nu), pentru toate daunele și costurile (inclusiv onorariile avocaților și cheltuielile de judecată), apărute. din sau în legătură cu (1) neîndeplinirea oricăreia dintre obligațiile din prezentul acord, (2) încălcarea drepturilor de autor, a drepturilor de producție, de difuzare sau a altor drepturi de proprietate intelectuală sau industrială, (3) transferul abuziv către alte persoane a drepturilor acordate Utilizatorului, pe termenul și în condițiile contractului și (4) declararea falsă a prezenței sau absenței calității de utilizator în sensul Legii privind protecția consumatorului.
Art. 30. Furnizorul nu este responsabil în caz de forță majoră, evenimente aleatorii, probleme de internet, motive tehnice sau alte motive obiective, inclusiv ordine ale autorităților competente ale statului.
Art. 31. (1) Furnizorul nu este responsabil pentru daunele cauzate de Utilizator terților.
(2) Furnizorul nu este responsabil pentru daune materiale sau non-proprietate, exprimate în beneficii pierdute sau daune suferite, cauzate Utilizatorului în procesul de utilizare sau neutilizare a Ohgood.eu și încheierea de contracte de vânzare cu Furnizorul.
(3) Furnizorul nu este responsabil pentru timpul în care platforma nu a fost disponibilă din cauza forței majore.
(4) Furnizorul nu este responsabil pentru daunele rezultate din comentarii, opinii și publicații în cadrul produselor, știrilor și articolelor de pe platforma Ohgood.eu.
Art. 32. (1) Furnizorul nu este responsabil în cazul depășirii măsurilor de securitate ale echipamentului tehnic și aceasta are ca rezultat pierderea informațiilor, difuzarea informațiilor, accesul la informații, restricționarea accesului la informații și alte consecințe similare.
(2) Furnizorul nu va fi răspunzător în cazul încheierii unui contract de vânzare-cumpărare, acordării accesului la informații, pierderii sau modificării datelor survenite ca urmare a identificării false a unui terț care se prezintă ca fiind Utilizatorul, în cazul în care circumstanțele pot crede că această persoană este Utilizatorul.
XIII. ALTE CONDIȚII
Art. 34. (1) Utilizatorul și Furnizorul de pe platforma Ohgood.eu se angajează să își protejeze reciproc drepturile și interesele legale, precum și să își protejeze secretele comerciale, care au devenit cunoscute în procesul de executare a contractului și a acestor termeni și condiții generale.
(2) Utilizatorul și Furnizorul se obligă, în timpul și după expirarea perioadei contractuale, să nu facă publică nicio corespondență scrisă sau orală între ei. Drept informare publică se poate considera publicarea corespondenței în presă, rețele sociale, forumuri pe Internet, website-uri personale sau publice ș.a.
Art. 35. În cazul unui conflict între acești termeni și condiții generale și prevederile dintr-un contract special între Furnizor de pe platforma Ohgood.eu și Utilizator, vor prevala clauzele contractului special.
Art. 36. Eventuala invaliditate a oricăreia dintre prevederile acestor termeni și condiții generale nu va duce la invaliditatea întregului contract.
Art. 37. Pentru aspectele nereglementate în acest contract, legate de executarea și interpretarea acestui contract, se aplică legislația Republicii Bulgaria.
Art. 38. Prezentele Condiții generale intră în vigoare pentru toți Utilizatorii la data de 12.12.2022.
Formular standard pentru exercitarea dreptului de renunțare la contract:
(completați și trimiteți acest formular numai dacă doriți să renunțați la contract)
- în atenția Good Company LTD, CUI 206761135, având sediul social si adresa de administrare: Bulgaria, orașul Sofia, bld. Novoto Livade, nr. 2 - Prin prezenta informez/informăm* că renunț/renunțăm* la contractul încheiat de mine/noi* pentru achiziționarea următoarelor bunuri*/pentru furnizarea următorului serviciu* - Comandat la*/primit la* - Numele utilizatorului (utilizatorilor) - Adresa utilizatorului (utilizatorilor) - Semnătura utilizatorului (utilizatorilor) (numai dacă acest formular este pe hârtie) - Data *A se tăia mențiunile inutile. |
Informații despre exercitarea dreptului de renunțare la contract
Instrucțiuni standard de refuz:
I. Dreptul de refuz la contract la distanță sau în afara spațiului comercial.
I. Aveți dreptul să refuzați la prezentul acord fără a da nici un motiv în termen de 30 de zile.
II. Perioada de retragere este de 30 de zile de la data la care dvs. sau o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dvs., ați intrat in posesia produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne notificați la datele de contact furnizate pe Ohgood.eu și decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
Puteți utiliza formularul standard de retragere anexat, dar acest lucru nu este necesar. De asemenea, puteți completa și trimite electronic formularul standard de renunțare sau o altă cerere de renunțare clară pe site-ul nostru Ohgood.eu. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite imediat un mesaj de confirmare pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail).
Pentru a respecta perioada de renunțare, este suficient să vă trimiteți notificarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
IV. Acțiunea renunțării
Dacă renunțați la acest contract, vom restitui toate plățile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare asociate cu o metodă de livrare pe care o alegeți, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard, furnizate fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 de zile de la data la care ne-ați informat despre decizia dvs. de a renunța la acest acord. Vom efectua rambursarea în condițiile art. 16 din acești Termeni și Condiții Generale.
Avem dreptul de a amâna rambursările până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovada că ați trimis bunurile înapoi, oricare ar fi primul.
Trebuie să suportați costul direct al returnării bunurilor. Costul nu este de așteptat să depășească aproximativ valoarea livrării sau a serviciului de curierat standard.
Sunteți responsabil pentru orice reducere a valorii mărfurilor ca urmare a testării acestora altfel decât este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare a acestora.
Pentru informații suplimentare despre utilizator, consultați www.Ohgood.eu.